Etiquetas

jueves, 27 de mayo de 2010

entrevista a Joan Pla

1. Has escrit altres llibres que no siguen de misteri?

Si molts.

2.Quins?

L'estranya mort de Berta, la secta del Graal, la maledicció del Graal etc.

3. Quina va ser la teua inspiració sobre aquest llibre?

Quan vaig anar als pirineus, després de una accident, fins que se'm va acudir els misteris. D'un misteri se'm van acudir uns altres.Fins que va estar completa.

4. Quina va ser la raó dels noms dels personatges?

Perque Bernat i Vicent m'agradaven. Els serratosa perque me sonava a un bandoler català que es deia Serrallunda. Com em va venir al cap li vaig ficar el nom. Els altres son noms comuns.

5. Estàs treballant en alguna altra obra? Ens pots donar una pista?

Si. Tinc una a l'ordinador. La novel·la negra.L'estic millorant.Parla de la corrupció. En acabarla pensaré en un altra.

6. Tagrada llegir llibres d'altres autors?

I tant.Aprenc així.Tinc el portàtil i dos llibres per a llegir al sofà.

7. Quines son les teues aficions?

Viatjar a l'estiu. Durant l'any de tant en tant anar a la muntanya, pero ara ja soc vell i m'agrada jugar amb els meus nets.

Marta, Berta i Alejanrda.

No hay comentarios:

Publicar un comentario