Etiquetas

martes, 2 de marzo de 2010

DE VIATGE PER HOLANDA

Una vegada acabat aquell curs, vam decidir anar de vacances a Holanda. Nosaltres vam agafar un avió des de València fins Eindhoven. Alli ens esperava una guia que haviem contratat i ens va portar a l’hotel. Com ja quasi era de nit, teniem fam i vam buscar una hamburguesería per sopar. Per poder menjar-mos les hamburgueses vam esperar bastant, hi havia molta gent. Al dia seguent vam anar a Ámsterdam. Pels carrers vam veure moltes bicicletes, ja que els holandesos les gasten molt. També ens vam fer fotos amb els canals de fons. Per dinar ens van recomanar un lloc tipicament hispà. L`encarregat del local Hector ens va contar moltes històries relacionades amb Holanda en to humorístic. A l´eixir d`allí el clima era humit i la boira no deixava veure l´horitzó. Vam tornar a l´hotel. Al dia seguent les hores van passar ràpid ja que haviem d´abandonar les habitacions al mig dia i un home ens va baixar les maletes fins la porta. A l´aeroport vam agafar un vol de tornada a València. Ja haviem visitat Holanda.